Vliv Influ-reklam

Přátelé, kamarádi … opět tady budeme mít jedno téma z praxe, které se nám v salonu často vyskytuje. To, že žijeme v době, kdy nás sociální sítě velmi ovlivňují je již jasné, to že každý sledujeme své oblíbené influencery a veřejné osoby už taky. Co ale někdy může být problém je rozlišit, kdy je dobré se u těchto lidí inspirovat a přenést jejich kosmetickou rutinu do našeho života.

Tohle téma je velmi složité a nechci se tady v něm babrat, ale chtěla bych tady rozebrat hlavní body, abyste si opět mohli udělat svůj názor a filtr na tyhle inspirace. V žádném případě taky nechci říct, že všechno nebo všechna kosmetika, která se propaguje je špatná. Tak, toť na úvod a pojďme na to.

Jakou má dotyčný/á pleť?
Je nesmírně důležité si všimnout jakou má vaše inspirace pleť. Proč? Protože to co skvěle funguje jí se absolutně nemusí potkat s úspěchem u Vás protože Vaše pleť potřebuje něco úplně jiného.

Jak často se reklama na kosmetiku vyskytuje a jak často se mění značky?
Další bod, který je velmi důležitý, všimněte si jestli se točí značky, jestli je rutina ucelená z jedné značky. Pakliže ne, je něco špatně a nejde o doporučení, ale business. Již několikrát jsem byla svědkem toho, že si slečny testující a doporučující kosmetiku totálně zničily pleť. Bohužel je za tím vždy značka, která neposkytuje potřebné informace k produktům a jeho kombinacím s ostatními. Věřte mi – to, že je na etiketě napsané vhodné pro TENTO typu pleti, nemusí to být úplně pravda.

Kolik produktů používá?
Moderní názvy, které již určitě znáte – retinoly, AHA a BAHA, Vitamíny, vzácné oleje… ale jak se správně mohou používat? To už Vám taky nikdo neřekne, respektive řeknou Vám to co je na obalu. A jsme si jistí, že ten člověk, který sedí na celém vývoji produktu viděl vaši pleť? Neviděl, tyto doporučení jsou velmi obecné, prodejní a nepřesné. Nezapomeňte na to, že pleť je orgán, který si můžete nenávratně poškodit právě neodbornou péčí, kombinování značek a aktivních látek. Spoustu produktů se navíc nesmí užívat denně ani týdně a už vůbec ne v kombinaci se sluncem či zrovna Vaším typem pleti.

Jaký zázrak tady máme tentokrát?
Jedno z nejzákladnějších pravidel je – nic není zázračné a nic Vám nepomůže jako mávnutím hůlky. Ať už se jedná o vnitřní užívání produktů (kolageny, detoxikační produkty, apood.) nebo vnější užívání produktů.

Pár osob, které stíhám zaznamenávat si celkem vědomě ubližují, přestože jsem jim i psala, je to velmi složité. Největší business je na nešťastných lidech, což je velmi smutné. Slečna v opravdu velmi akutní fázi zánětlivého akné vulgaris se v tom patlá už 3/4 roku a zkouší přirozeně všechno možné a všechny spolupráce s lidmi, kteří ji osloví. Protože pomoci mladé infuencerce je skvělá reklama. Jenže co stále sleduji? Přesto, že ji trápí všemi možnými mého terapiemi, chemickými peelingy – drastickými, narážím na jednu skutečnost. Stále jí nikdo nevysvětlil správnou rutinu, nikdo jí nevysvětlil, že make-up je špatný – dokonce se u ní objevuje i reklama na make-up, který je vhodný na akné – BLBOST! Neudělala za tu dobu vůbec žádný pokrok, a to mě mrzí. O to více, že ji sleduje spoustu mladých slečen, které budou její chyby přesně opakovat.

Další věc je, že tyhle procesy Vás budou stát spoustu peněz. Buďte tedy v tomto obezřetní. Obracejte se na odborníky v oboru s jasnými výsledky. Na dobré doporučení a na někoho, kdo Vám vysvětlí jak se správně k pleti chovat a taky k sobě.

Všimněte si taky cen, je rozdíl, když máte jít na kosmetiku, kdy Vám ji například sponzorují rodiče nebo sami z brigády, ne každý v beauty oboru pracuje s problematickou pletí rád a ceny jsou proto vysoké – neznamená to nutně, že čím vyšší cena tím lepší výsledek.

Věřím, že Vám tohle krátké polemizování trochu otevře obzory a budete se umět orientovat v reklamách, spolupracích, doporučeních a zázracích. Spoléhejte vždy na svůj selský rozum, poraďte se s profesionálem a nepřeskakujte ze značky na značku ve snaze celý proces urychlit. A pamatujte na základní pravidlo – pleť má pamatováka, když ji jednou zničíte, už nikdy nebude jako dřív.